Pàgines

dimecres, 29 de setembre del 2010

D'il·lusions i desil·lusions


Ahir pensava, tantes desil·lucions han servit per alguna cosa? Doncs si, ahir pensava que potser si han estat tantes és perquè m'il·lusionava amb les coses equivocades, aquelles que duien un rètol amb " impossible il·lusionar-te" que jo no sabia llegir.
Per primer cop estic il·lusionada amb una cosa que sembla dur el rètol de "possible" o si mes no, no porta el rètol de "impossible" que ja és molt!. I ara, em teniu a mi, il·lusionada . Per primer cop, sento que la lluita, els objectius, els malsdecaps, el treball, la constància... Si que tenen sentit, perquè el que espero, el que desitjo, pel que lluito, és possible.

Que equivocada he estat aquest temps lluitant per coses impossibles. Lluitant contra molins de vent, tenint les de perdre..
Be, dons potser, aquest ha estat el meu aprenentatge de les desil·lusions; saber escollir pel que il·lusionar-me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada