Pàgines

diumenge, 5 de setembre del 2010

Mutilació matrimonial


Degut a la pèrdua de pes, els anells ( el de casada i el de promesa)em cauen. Els he hagut de dur arreglar, i ara estaré 15 dies sense. Una tonteria oi? D'aqui pot sortir un post amb dignitat? NO ho se. PErò el dia que els vaig deixar a la joieria va ser com si m'haguessin amputat. I cada cop que veig, la marca que deguda al sol m'ha quedat a la mà penso.. Que significa aquesta marca?

Aquestes son les paraules que em sorgeixen al observar-lo. NO se perquè però no puc deixar de trobar-me amb la mirada aquesta marca dels anells.

Amor- Color- incomoditat- respecte - por- sacrifici- etiqueta- estat- alegria- inseguretat- fantasia- dignitat- compartir- junts-somnis-paraules- silencis-

De fet ara penso que aquesta marca, és més seva que meva.


3 comentaris:

  1. Hola Laura, crec que t'has adelantat massa. És possible que l'hagis de portar a arreglar una altra vegada. Jo fa 4 mesos que me'l vaig treure, i esperaré fins a 1 any per arreglar aquestes coses definitives.

    Per cert, és el primer comentari que et faig, malgrat segueixo la teva evolució, ja que a mi em van operat just després que tu al Trueta, recordo de veure't a la sala d'espera del Dr. Roig ;-)

    ResponElimina
  2. Woops, veig que encara aquí no havia canviat la foto del perfil, m'en faig un fart de canviar-la!

    ResponElimina
  3. Que fort que m'hagis vist a la sala d'espera i tot!!! i que m'hagis trobat per aquí.. Internet que gran i que petit a la vegada!

    Moltes gràcies per animar-te a escriure'm, espero que tot et vagi molt i molt be!
    és un camí dificil però segur!

    ResponElimina