Pàgines

dijous, 8 d’abril del 2010

Viatges!

Hola!!! Fa dies que no escric.
He estat malaltona... Vaig agafar una gastrointeritis i clar partint de l'operació i les poques defenses que tenia... Doncs m'està costant recuperant-me.
Tot i així la dietista diu que vaig per bon camí i ja puc començar a rossegar alguna cosa! BIEN!

Pel demés tot be, dilluns m'incorporo a treballar, demà aniré a saludar als nens i dilluns a tope! també començaré amb les classes particulars! M'han sortit unes altres, o sigui que molt bé! Ara a fer les coses mica en mica i que tot es vagi posant a tó.

Avui a la nit, hem de mirar amb l'andrés lo del lloguer de la Moto a Menorca per l'estiu, perquè ja ens han dit que anem tard.
I mira que ja farà casi un mes que tenim els billets! Tot va ser un dissabte que estava hiper-ratllada i necessitava pensar en alguna cosa positiva o algun projecte que m'animés. Li vaig proposar a l'andrés mirar algun destí per anar uns dies de vacances.. després de refunfunyar una mica i veure la meva carona de malalta ( això va influenciar molt), em va dir, d'acord però que sigui platja. NO sabiem si anar a les illes canaries o a les Illes balears.. Però vam decidir provar Menorca ja que feia temps que ho teniem en ment. Vam trobar uns vols força barats i no ens ho vam pensar. El mateix dia també vam llogar una habitació en un apartahotel i ara només ens falta la Moto per moure'ns per allà.

Espero estar recuperada, de fet quan i anem farà 6 mesos que m'hauran operat o sigui que haig d'estar be per collons. La idea es fer platja, conèixer la illa, relax i mes relax.

També tinc un viatget pendent amb unes amigues, que haviam si ens veiem aviat i començem a decidir..!

i si algun dia podem començar a estalviar de veritat, ens agradaria molt l'estiu que be fer un viatge xulo xulo, perquè potser serà l'ultim estiu que ho podrem fer. Hem de començar a fer guardiola.. A mi m'encantaria anar algun pais nòrdic i a l'Andrés Italia. Primer de tot estalviar i després ja es veurà...

Be, us deixo un video ara que ja ens se posar! és una cançó del gran Jorge Drexler que crec que resumeix molt be la paraula AMOR

Petons,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada