Pàgines

dijous, 1 d’abril del 2010

un pasito palante, un pasito " patras"

Bon dia!

Ja tinc el look de primavera gràcies els meus amics perruquers www.hairmonia.com. Visiteu la seava web i acosteu-se a alguna de les seves peluqieries surtireu motls contents! PALABRA!

Be, porto des de dimarts tarda amb vòmits, i a partir d'ahir a la tarda amb mlta intensitat. Ni l'aigua torno a aguantar:( i no entenc el perquè). Estic fent el mateix, mateix de sempre. I no estic més nerviosa tampoc.. Pot ser que siguin mocs que fa temps tinc acumulats i ara els estic treient.. no ho sé. El dimarts haviam que em diu la dietista. Ja no es per vomitar, perquè mira, vomita vomito i fora, es que no estic menjant res i així porto 1mes i 1 setmana i no estic avançant!! Això és el que em desespera. Entenc que pugui tenir dies dolents, però no entenc perquè no avanço gens :(

Realment s'ha de tenir moooooooolta paciència, ja tothom m'ho deia però realment es que se'n necessita mooooooooolta. Cada dia m'aixeco i dic.. haviam quin dia tindrà avui el meu estòmag! El que em fa ràbia es que avui estic pels terres, però se m'enfot, jo anire a caminar com sempre i que el cuerpo aguante lo que tenga que aguantar! No penso quedar-me a casa plorant la meva mala sort...

La veritat es que tot i que sabia que era un procès dificil, no em pensava que ho fos tant. o si més no, tenia esperançes de que fos mes ràpid. Realment s'ha d'estar preparat per afrontar tots els canvis i tenir forçes per aguantar. Dolor físic no en tinc gens, per mi es mes dur psicològicament. Cada cop que vomito no penso, ai quin mal , sino joder quina ràbia!!!

Be, espero millorar una mica, crec que ahir ja vaig treure tot el qeu li molestava al estomag ara el tinc buit buit. o sigui que avui hauria de millorar!

Pienso en positivo, piensa en verde!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada