Pàgines

diumenge, 6 de febrer del 2011

127hores


Ahir, jo, el meu marit i el meu encostipat vam anar al cinema.

Dubtava entre veure "Más allá de la vida" o "127hores". L'Andrés va dir, la primera no m'atrau.. Així doncs, vam anar a veure 127hores, del mateix director de "Slumdong MIllonaire".
La peli està be, és ràpida, bona imatge, no es tant angoixant com Buried, però si més desesperant. Ja que a Buried, el protagonista va reben trucades de telefon i això fa mantenir l'esperança, en canvi a 127horas l'esperança d'un rescat s'acaba al minut 2 de la pel·licula...
Llegia ara les crítiques, ( curiosament jo llegiexo les crítiques després de veure la pel·lícula i no abans) i he trobat un parell de noticies on deien que varies persones es van desmaiar veient una escena de la mateixa. I jo penso? s'ha de ser tonto!! ( Destaquem aqui que les 6 persones que es van desmaiar eren homes...).
JO quan vaig veure que començava l'escena en qüestió i sabent que soc força aprensiva, vaig tancar els ulls. I no m'avergonyeixo pas. Més trist és no tancar-los i caure rodó a la sala del cinema. Així són els homes ( alguns), que davant de la novieta mantenen els ulls ben oberts i mostre'n interès per fer-se els valents i llavors, pasa el que pasa. Tots hauriem de saber fins a on som capaços o no. NO cal posar-nos al límit en circumstàncies així, perquè la vida ja ens posarà a tots al nostre lloc.

La pel·licula està basada en un fet real i això no deixa de fer-te refleixonar... Què hauriem fet nosaltres en una situació així? L'Andrés ( potser per allò de fer-se el valent..) diu que hauria fet el mateix que el protagonista. Jo en canvi des del minut 1 i veient el percal m'hagues penjat de la corda de fer escalada per coll i adios muy buenas. Però realment que faria? Realment l'instint de supervivència arriba tant lluny? Quina seria la nostra actitud en una situació tant límit?
Si una cosa tinc clara des de la comoditat de la butaca, es que jo mai mai mai hagués pogut fer el que el protagonista va fer. Mai.



"127 hores" és la veritable història de l´alpinista Aron Ralston (James Franco), una extraordinària aventura de supervivència on el protagonista ha salvar-se a si mateix després que una pedra s´estavellés contra el seu braç atrapant-lo en un canyó aïllat de Utah. Durant els pròxims cinc dies, Ralston examina la seva vida i sobreviu a les adversitats per descobrir finalment que té el coratge i els mitjans suficients per a alliberar a si mateix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada