Pàgines

dimecres, 14 de juliol del 2010

A la piscina amb en Saramago


Fa dies, mesos, que pensava en aquuest estiu. Volia que fos meu, que pogues tenir estones per mi, per la Laura sense etiquetes. L'estiu va arrencar el 23 de juny i fins fa poc encara anava força de cul. Sense trobar aquell moment de desconexió tant necessari. Entre feina i la mutilació del dit de l'Andrés doncs he estat molt liada.. Però avui, quan ja havia perdut tota esperança de desconectar-me del món,després de " mestressejar" tot el matí i cuidar el meu nou estomag, he marxat a la piscina. A la bossa i he posat (a part de la tovallola i les claus) un botella de nestea glaçat i el llibre de " el viaje del elefante" del gran Saramago.

He arribat a la piscina, he nadat, força, molt més del que tenia planejat i llavors entre glop de Nestea i la companyia de Saramago que sempre és gratificant.. me quedat dormida. ( tinguent en compte el meu insomni crònic es tot un miracle..)I he somiat ( ufff feia tant que no somiava..). Somiava que tenia els cabells llargs, molt llargs i me'ls pentinava i tothom em deia quins cabells més llargs i jo somreia.

Després me despertat.. be ha estat el meu subconcient, recordant-me que era l'hora de recollir la sogre al centre. ( La dona s'enfada si és la ultima resident que queda per recollir) He hagut de sortir corrents i quan he pujat al cotxe m'he adonat que si, que per primer cop, m'havia desconectat. I he somrigut, he somrigut molt i m'he sentit conectada amb el món.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada