Pàgines

diumenge, 4 de juliol del 2010

El mètode científic. Primera entrega


Com que estic de mitges vacances, resulta que això de pensar ho fai més amb calma, amb més ganes. I avui pensava que a casa pasen algunes cose sospitoses que de ben segur tenen una base científica. He intentat recordar les passes del mètode cientific per poder investigar sobre aquest fenòmen cassolà.

Si no vaig errada cal crear una hipòtesis primer. La hipòtesis surgeix de la observació. Doncs bé, he observat que des de que a casa tenim sabater ( li vaig dir a l'Andrés que me'n fabriques un) les sabates estan mes desordenades i perdudes que mai.

Hipòtesis: " la pèrdua i desordre del calçat familiar és provocat per l'espècie - Marit irònic- que es nega en rotund a fer servir el sabater per mostrar que no feia falta tanta feina.."

Hem dedico durant unes jornades a la recollida de dades, proves i a l'observació per tal de contestar les preguntes que em formulo:

- com van a parar les sabates dels peus a sota el sofà?
- Perquè sempre una de les integrants de la parella de sabates, sabatilles etc, desapareix misteriosament?
- Quin recorregut fan les sabates per anar fins sota el llit?
- Quin misteria hi ha, que fa que les sabates finalment apareguin apilonades just a l'armari del costat del sabater?

Després d'una minosiosa investigació, puc dir que la hipòtesis no era del tot certa. Que tot i que queden dubtes per resoldre, ( sobretot el misteri de les sabates sota el llit..) sembla ser que la que no utilitza degudament el sabater soc jo. I el meu home va recollint el calçat que jo em deixo pel pis, i sense gaire mirament l'apilona just al costat del sabater, desitjant que em dongui per aludida i que sigui jo, despres de demanar tant de temps el sabater la que finalment ordeni les sabates,sabatilles, etc dins del seu lloc corresponent.

La pròxima entrega del mètode científic " Desaparició de culleretes de postre, mitjons i boligrafs dins la llar..."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada