Pàgines

divendres, 18 de juny del 2010

I semblava que era ahir...

Recordo que una de les frases que m'impactava mes dels pares i els avis quan era petita era aquesta... " I mira... semblava que era ahir...". Pensava amb lo poc a poc que passa el temps! Com poden dir això... i amb aquesta nostalgia!!

I ara penso jo, uf si semblava que era ahir que vaig marxar de casa amb una maleta plena de il·lusions... i ja fa 10 anys!

Si semblava que era ahir que vaig començar a treballar... i ja farà mes de 12 anys!

SI semblava que era ahir que vaig anar a viure amb L'Andrés, que feia una mudança amb 24 hores i amb molta il·lusió.. i ja ha passat casi 4 anys!

Si semblava ahir que vaig dir, si vull! I la setmana que be ja farà un any!

Si semblava ahir que entrava a quiròfan com qui entra al escurxador.. I ja fa 4 mesos

Si semblava ahir que jugava al mocador al pati de l'escola i ara, les meves companyes de jocs son mares! I jo animo els meus alumnes a jugar al mocador... I ho reconec, casi sempre m'apunto a jugar.

Ahir em diu l'Izan.. Señu tu siempre juegas con nosotros al futbol en el patio i a "lucha bakugan" i los otros monitores no. Es porque tu no te has olvidado de jugar señu??

Però Izan!!! Si semblava que era ahir que era jo la que jugava al pati... MErda!!

NO Izan, no m'he oblidat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada