Pàgines

diumenge, 3 de juliol del 2011

Gust a estiu


Quan no tens temps, el temps que tens es gaudeix el doble.
Sé que arriben més hores de feina, però també se que tinc al davant un estiu molt especial. Amb més temps per mi del que puc imaginar i més ganes de viure el poc temps que tindré.

No vull desaprofitar ni un segon de tot el temps que tingui per ser jo i per fer allò que dongui sentit al que sento.

Estiu, sol, calor, mar, sorra, vi blanc, menta fresca, crits, rialles, cançons, piscina, infants, tren, castells, llibres, olors, jo...

M'acompanyes?


3 comentaris:

  1. Demà vacances... ja oloro el mar!

    Una amable cançó d'estiu, plena de bons desitjos, de la Corinne per la Laura:

    http://www.youtube.com/watch?v=wkEeNpWMvgk

    Te la tradueixo (a la meva manera):

    Tres petits ocells van posar-se a la meva finestra.
    Em van dir que no tenia per què preocupar-me.
    L'estiu havia arribat com la canyella, tan dolç.
    Les nenes jugaven a la corda al pati.

    Potser de vegades ens equivoquem,
    però no es per sempre.
    La majoria de les coses poden canviar
    I d'altres es quedaran com estan
    Oh, no ho dubtis.

    Noia, posa la teva música,
    diguem quina es la teva cançó preferida.

    Tu ets la líder, trenca esquemes.
    Safirs i texans desgastats,
    tan de bo aconsegueixis els teus somnis.

    Et trobaràs a tu mateixa a algun lloc, d'alguna manera.
    Blava com el cel, ombrívola i sola,
    bevent un té al pròxim bar de carretera.
    Només relaxat i deixat anar.
    No deixis que aquests nois et bacilin,
    haurien d'adorar el pentinat que portes.

    Potser de vegades ens espantem,
    però no importa.
    Quan tu intentes mantindre't immutable,
    més canvien els altres.
    No et sembla estrany?

    Noia, posa la teva música,
    Diguem quina es la teva cançó favorita.

    Tu ets la lider, trenca esquemes.
    Safirs i texans desgastats,
    tan de bó aconsegueixis els teus somnis...

    Et deixo amb la meva favorita:

    http://alesquatreimitjavenenlesfades.blogspot.com/2011/06/soles.html

    Que tinguis un esplèndid estiu!

    ResponElimina
  2. Jo també vull vacances.... Passa-t'ho molt bé guapa. Descansa i gaudeix de l'estiu, l'amor, els amics, la familia.... i també del vi blanc, la platja, la sorra....
    molts petons

    ResponElimina
  3. Maduixeta no estic de vacances , al contrari treballo 11hores seguides!!!!estic agotada , però és estiu i encara que només tingui una horeta al dia per mi la penso expremer al màxim!!
    un petó

    Ignasi moooooooooltes gràcies per cada regalet que hem deixes aqui!

    ResponElimina