Pàgines

dilluns, 20 de desembre del 2010

" que no estamos tan bien..."

Un dels meus proposits pel nou any és que no m'enganyaré més ni enganyaré als del meu voltant i diré les coses pel seu nom.

Tot i que encara no ha començat el nou any m'avanço amb la declaració d'avui.

JO Laura, reconec que no estic tant be com dic que estic i que la caiguda del cabell m'està començant a traumatizar!. NO se com pentinarme per no veurem les putes clapes que se que tots veieu, encara que no m'ho dieu. Jo Laura, em veig fatal al mirall em pentini com em pentini. I no, no ho porto be. Gens be. Em cagunlaputa mil vegades. Odio el meu cabell i odio que el metge em diqui .."ja creixerà"... Collons que porto mes de 5 mesos esperant que creixi i ni creix ni em deixà de caure!

Que sapigeu que ho porto fatal, que em veig horrible i que estic desmoralitzada.
Al loro que no estamos tan bien!


1 comentari:

  1. Espero que el nou any porti molts canvis i aquests et facin molt feliç.
    Un peto i bon nadal

    ResponElimina