Pàgines

dijous, 5 d’agost del 2010

" Y aquel vestido que nunca estrenaste..."

Prometo no prometre res. Prometo demanar ajuda quan ho necessito. Prometo ser-me fidel. Prometo estimar-me avui i demà..
Prometo creure en mi, i sobretot creure en els altres. Prometo seguir emocionant-me , seguir sentint. Prometo recuperar la il·lusió, la identitat. Prometo seguir indignant-me amb el que no em sembla just. Prometo plantar cara a la por. Prometo seguir aprenent, seguir ensenyant. Prometo riure més! Molt més! Prometo no obligar-me a res, sols a viure.

començen les vacances de veritat.. les compartides! D'aqui uns dies marxem a la costa Brava i llavors cap a Menorca.. Ultimanent només penso en el mar i en nadar i això és el que fare, nadar, jugar, posar a prova l'estòmag nou, passejar, ballar i riure, riure molt, que per això tinc el somriure més bonic de l'empordà.

Bones vacances

Laura

ps: La cançó es una fricada però es una canço que em fa riure molt i em posa de bon rollo! " y te has pintado la sonrisa de carmín!!"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada