Pàgines

dimarts, 6 de setembre del 2011

Mal Karma


Arribar a casa, després d'una dura jornada laboral,acumulant l'agotament d' una nit sense descans i una jornada de 16 hores de treball el dilluns; (segueixo), arribar a casa, fer el sopar, posar una rentadora i que al cap de mitja hora et trobis la cuina inundada perquè la rentadora s'ha espatllat...és com tenir de company de pis Murphy en persona!!!

Estic tan cansada, que endrapo el sopar tot esperant un email amb uns documents a imprimir per demà la feina...( va tard el jefe!!); mentres m'adormo llegint al facebook les novetats dels meus " amics" i faig aquest post tan avorridot.

A la que imprimeixi els documents faig un salt al llit i fins demà a les 7h!!!

I no és maco el setembre?

* no, no ho és!

2 comentaris:

  1. Contratemps: 1 m. [LC] Circumstància, generalment imprevista, que interromp una acció, que va contra allò que hom esperava, i és perjudicial.

    Tragèdia: 2 f. [LC] Esdeveniment funest.

    Relativitzar: (meva) No convertir un contratemps en una tràgèdia.

    http://youtu.be/E5EN69Bh8I4

    ResponElimina
  2. Tens raó Ignasi, sols que hi ha dies que atmbé tinc el dret a "pataleta" no???

    Petons i somriures!

    ResponElimina