Pàgines

dilluns, 12 de setembre del 2011

5 " pesols" bons d'avui

Avui, avui no ha sigut un gran dia, els canvis tot i que a la llarga potser porten coses bones, costen. Nous alumnes, nou equip, nova escola..
Tot i així li dedico a l'Ana aquest post. Ella em va dir en un comentari que reflexiones al llarg del dia i anotes 5 coses bones que m'hagin passat avui.

És molt difícil Ana, molt, però aqui van...

1.- El director de l'escola m'ha rebut diguent que li havien parlat maravelles de mi
2.- Els nens de la ESO saben rentar-se les mans i fer pipi ells solets.. després de l'estiu amb els menuts de l'escola, tenir un grup independent en aquest sentit, ha estat una grata sorpresa.
3.- He tingut temps per fer un bon sopar... Hamburgueses, escalivada i patates al forn!
4.- Les ex-companyes de feina m'han enviat un missatge molt bonic.
5.- Un home a la panaderia m'ha dit que tenia uns ulls molt macos

Demà serà un altre dia...

1 comentari:

  1. Ep, que això no serveix només un dia, s'ha de fer per costum. Quan ho fas d'hàbit, costa molt poc treure coses bones. Aquí hi ha les meves:

    - M'ha costat poc incorporar-me al despatx aquest matí, tot i haver fet vacances 11 dies.

    - El meu patufet m'ha abraçat i m'ha petonejat una bona estona.

    - He fet estofat i puré de carbassa i carbassó i m'han quedat boníssims.

    - Ha fet un matí fresquet, en portava una seguida de calorosos.

    - Hem rebut un ingrés inesperat.

    Un petó, i fins demà.

    ResponElimina