Pàgines

diumenge, 28 de març del 2010

Dieta post-cirugia

BOn dia, i Bon diumenge de rams per aquells que aneu a beneïr la Palma!!!

Ja soc a Granollers!!! COm que sembla ser que ja ha passat lo mes dur, m'he decidit a tornar a casa meva ( fins ara estava a casa els pares) per intentar agafar el ritme de nou, ja que si tot va be el dia 12 m'incorporo a treballar! ( tinc tantes ganes de veure les mes companyes i els meus nens!!!)

Ja no tinc tant dolor, i tinc mes ganes de fer coses i també puc estar més estona caminant. L'ultim camí que queda es la dieta que estic fent ara. En principi hauria d'estar a la fase 2 o 3 pero estic a entre la 1 i la 2!

He pensat interesant explicau-se que menjo actualment i com haurà de ser la meva dieta per los restos de los restos! jejej

mati:

- una tasa de llet ( sense lactosa) amb una cullerada sopera de cereals dextrinats ( els dels bebes) i una cullerada de postres de galeta maria picada.

migmatí:

- actimel o yogurt i les vitamines!

Dinar:

Sopa de verdures ( carbasa, porro, carbassó, ceba, patata..) tot batut dins del caldo més un tros de pollastre, peix o pavo tot batut també amb la sopa.

Berenar 1:

- Papilla de fruita ( maduixa, pera , platan i yogurt)

Berenar II:

- Gelatina o yogurt o Actimel.

Sopar:

El mateix que el dinar


Resopó:

Yogurt amb el sobre de calç.


De moment aquest cap de setmana ho he pogut fer tot molt be. I haviam si puc anar passant al menjar triturat.. La veritat es que em fa una mica de por pero, en mica en mica...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada