Pàgines

dissabte, 16 d’abril del 2011

El meu clàssic



Resulta que finalment ha sortit la resolució dels admesos. I el dia 3 m'examino a l'ajuntament. Les meves primeres oposicions. Treure la única que plaça que disputem els 32 és casi impossible. Però aspiro a fer un examen digne del qual sentir-me orgullosa.
Així doncs m'aillaré durant aquests 15 dies més que mai (exceptuant aquesta nit que vaig de concert dels Pets a la meva població natal)per tal de fer amb els apunts les uniques relacions socials de setmana santa... Serà la meva penitencia. Per sant Jordi treuré el cap.

Expliqueu-me com li va al Barça...

Feliç setmana santa a tots

5 comentaris:

  1. I'm gonna wait till the midnight hour
    that's when my love comes tumbling down
    I'm gonna wait till the midnight hour
    when there's no one else around...

    http://www.youtube.com/watch?v=5iYQiaZidt4

    In the midnight hour. Wilson Picket.
    Versió Roxy Music. Flesh & Blood. 1980.

    Sempre he estudiat de nit, quan la gent del meu entorn ja dormia.
    Fins les 3 o les 4 de la matinada.
    I sempre acompanyat per la música.
    Radio3 aleshores, icatFM i Youtube ara.

    També era qui punxava els vinils a les festes.
    Quan la gent començava a arribar buscava el moment per posar "Midnight hour". Era com declarar inaugurada la festa.

    L'any 80 començava la carrera.
    Durant un temps, quan em posava a estudiar, també era aquesta cançó que indicava l'entrada en un espai d'aïllament i concentració.
    Costums d'estudi.

    Tots tenim una banda sonora a les nostres vides.
    Músiques que ens evoquen records...

    Sembla que ara et toca estudiar, Laura.
    En sembla que va ser Freud qui va dir: "He estat un home afortunat; res a la vida m'ha estat fàcil".

    Petons i força!

    ResponElimina
  2. Genial la cançó!!!
    M'ha encantat, es 80 total!!
    A mi concentrar-me em costa horrors i mantenir la concentració encara més. Però be, aqui estem i aqui seguim. A cabuda no em guanya ningú!

    Moooltes gràcies, per la música, l'experiència i els ànims!

    ResponElimina
  3. Molts ànims per aquests dies de recolliment i esforç.
    No dubto que aprofitaràs molt el temps i et prepararàs d'allò més per l'exàmen.

    Endavant, tot sortirà bé!
    Tu pots :-)

    Petons

    ResponElimina
  4. MOltes gràcies MEVAMALETA!! He ensenyat la il·lustració de la iaia Nita a la familia i han quedat marevallats!! Moltes gràcies pel regal!!

    Petons!!!

    ResponElimina
  5. Hola Laura,
    Moltissssima sort per demà!
    Que vagin bé les opos.
    petons

    ResponElimina