Pàgines

diumenge, 16 de gener del 2011

Destar/odiar

odiar

v. tr. [LC] Sentir odi (contra algú o alguna cosa). Odiava aquella gent a mort. Sempre ha odiat les discussions

detestar

v. tr. [LC] Avorrir. 1 v. tr. [LC] Tenir aversió (a algú o a alguna cosa). Avorreixo la mentida. Avorria els hipòcrites que malparlaven del director.


Detesto:

- La gent que no et mira els ulls quan et parla
- Que estiguis esperant per comprar una entrada al cine i la parella del davant perdin el temps dubtant sobre quina pel·licula veure.. ( les decisions, fora de la fila siusplau)
- Comprar el diari i que dins hi hagi un sumplement de publicitat.
- La gent que no sap beure.
- la gent que et deixa passar a la cua del supermercat com si et salves la vida. O em deixes passar o no, però no penso aguantar la cara de "peromirasisoybuenapersona..."
- Els embotits, no els soporto, em fan fàstic. I si, TOTS.
- Parlar amb algu per telefon i adonar-me'n que l'altra persona ha aprofitat l'estona d'estar al lavabo per trucar-te...


Odio:

- Els croisants pintats amb xarop brillant que fa que et quedi part del berenar enganxat als dits.
- Els cargols.
- Planxar
- La gent que no sap parar de fer bromes. Una vale, dos també, tres... cansa
- La llei que fa que com més tard arribi a casa més em costi trobar aparcament.
- Les amanides de pasta. No tot queda be amb la pasta i no tot si val!!!
- Que les portes del metro/tren, es tanquin als meus morros. Odio al maqunista que no les obre de nou per deixar-me entrar.
- La gent que diu.. " jo de la política passo.."
- Sortir de la dutxa i veure que algú s'ha secat poc abans amb la MEVA tovallola.
- La gent que obre un caramel al cine a poc a poc. Millor rapid que no tres hores escultant el crec-crec.
- Anar a buscar al armari aquell tros de xocolata que guardava per un moment així i descobrir que ja no hi es!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada