Pàgines

dimecres, 8 de desembre del 2010

La naturalesa No és sàvia.


Ahir èrem a un dels grans centres comercials de Barcelona, entra la multitud, desitjant liquidar les compres nadalenques el més aviat possible.
L'Andrés va entrar a una de les botigues més famoses de tecnologia, electromèstics etc I jo que m'agobio moltisim en aquests llocs el vaig esperar sentada amb les bosses en un banc del costat.

Durant aquella estona em vaig dedicar a observar la gent. I vaig arribar a la conclusió de que la naturalesa no és sàvia. Perquè? Entre la multitud, la majoria eren families amb nens. Podriem dir que el model de gent que vaig veure més era el de una parella amb un nen o dos i un altre en un cotxet. En fi que vaig observar molts pares/mares i fills.

Em va cridar l'atenció una parella amb dos nens assentats al banc del davant. La mare donava la papilla al nen assegut al cotxet. El pare era molt i molt lleig, però molt. I la mare era com el 90% de la població: Del montón. Els els nens eren terriblement lletjos, es a dir, la naturalesa ( o genètica) va escollir dotar als nens amb les característiques físiques del pare. I jo pensava ja te collons!!

Al cap d'una estona una mare i una filla van seure al meu banc. Miraven el rellotge impacients ( després van arribar casi corrents el que semblava la parella amb un nen). La mare era una dona "del montón" però tenia els ulls molt petits i molt de front, però tenia un bon "tipus" un cos que jo podria envejar si no fos perquè soc d'aquelles que no envejen res. Dons la nena ( uns 13 anys li poso jo) ha heredat el front i els ulls però no el cos. El cos l'ha heredat del pare cames curtes i braços llargs, rollo hobbit. Ja te collons ostres!!! que la naturalesa ens faci heredar el pitjor de nostres pares1

Això és ser savia? això és ser una...

Som la pitjor versió dels nostres pares? és així de cruel la naturalesa? o sols va ser un cúmul de casualitats el que em va portar a formular aquesta hipotesis? En la pitjor de les circumstàncies que és el pitjor que pot heredar de mi el meu fill/a? I els guapos? aquells que son terriblament guapos, no els del montón.. sino el 5% que son guapos, aquest que han heredat?

Bona curta setmana a tothom!

pd: la cançó d'avui la porto ficada al cap tot el pont.. és tant bonica!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada