Pàgines

divendres, 2 d’abril del 2010

un molt bon dia

Avui he tingut un molt bon dia! Per molts motius.
Primer ( i bàsicament) me trobat be de salut, l'estomag ho va assimilant tot, he pogut fer tots els àpats i genial:)
Segon perquè he aguantat molt fent els exercicis de la wiifeet.
Tercer demnà pujo a veure la meva familia i també veure a una amiga que aviat serà mare i tinc moltes ganes de veure-li la panxa! I també veure la meva cosina que tenim moltes coses de les que parlar!!!

I fianlment avui he tingut una agradable visita a la tarda. Han vingut uns amics de barcelona amb la seva filla( exalumne meva de la guarde on treballava). He passat una tarda genial veient com esta de gran la petitona i gauditn de la seva companyia. La veritat es que val la pena coneixer gent aixi, tan francs, autèntics i familiars com ells!

PErò a vegades em passa , i avui es un dia d'aquest, que quan tinc un bon dia, al vespre em poso melencòlica.
La veritat es que la melencòlia es un del sentiments que crec que tinc més.. Diu la meva terapeuta que això es bo, perquè vol dir que valoro i gaudiexo dels bons moments i que em sap greu que passin aquest dies, perquè els he disfrutat. Suposo que te raó, però a mi aquest estat entre tristot i nostàlgic m'atabala! NO se si riure, plorar.. em sento ambigüa ( crec que aquesta paraula no existeix).

Preo be, demà serà un altra dia i esperem... be, sempre dic que esperem que vagi be, però potser aqui es on cau el meu error.. no puc estar sempre esperant.. Demà sera demà i al vespre ja en parlarem...

El video esta dedicat a la meva princeseta, la que m'ha visitat avui ;))

1 comentari:

  1. ja se posar videos!!!!!!!!!!!!!!! si ja ho dic que avui era un bon dia!

    ResponElimina